MEDIA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW - ASPEKTY BIZNESOWE, TECHNOLOGICZNE I PRAWNE

9 lipca 2019 r. odbyło się seminarium "Sieci Monitoringu Prawa Pracodawców RP". Wydarzenie było poświęcone zagadnieniom dotyczącym relacji mediów z biznesem i korzystania z kanałów medialnych przez biznes. W trakcie seminarium dokonano prezentacji raportu monitoringu legislacji za I kwartał 2019 r.

Rewolucja cyfrowa i nowe technologie, także w sferze komunikacji i mediów, mają ogromny wpływ na przedsiębiorców. Dziś obecność biznesu w mediach, w szczególności w social media, to konieczność. Jak jednak w odpowiedni sposób wykorzystać dostępne narzędzia oraz kanały komunikacji, jak prowadzić narrację i budować markę w social media, by zwiększać wartość przedsiębiorstwa i docierać do nowych klientów? Między innymi na te pytania odpowiedzi szukali uczestnicy seminarium "Sieci Monitoringu Prawa Pracodawców RP".

W trakcie dyskusji omówiono także ramy prawne funkcjonowania firm w sieci, zwrócono uwagę na szanse oraz zagrożenia wynikające z promocji marki lub produktów w nowoczesnych kanałach komunikacji. Zwrócono także uwagę na coraz bardziej istotną kwestię, jaką jest ochrona i przetwarzanie danych oraz tzw. big data, czyli przetwarzanie dużych bloków danych, w celu m.in. przewidzenia zachowań konsumentów i możliwości zaoferowania im dopasowanej oferty.

Udział w dyskusji wzięli przedsiębiorcy, eksperci ds. komunikacji i marketingu, prawnicy.

Newsletter

Zapraszamy do wpisania sie na listę abyś mógł(a) być na bieżąco.